دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت
نوشته شده در جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 105
نویسنده : Admin

 

Sami Yusuf Ziyarat دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت

دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت با بالاترین کیفیت

ترانه : شاهد حسینی ، آهنگ : استاد بابک رادمنش

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت :

دوست دارم نظیری شاهد رضوان باشم

آشنای حرم شاه غریبان باشم

دوست دارم همه ی عمر در این شهر بهشت

زائر و خادم سلطان خراسان باشم

زائر و خادم سلطان خراسان باشم

پنجره ی نور خدا روضه ی آیین دعا

شهر نماز و صلوات خانه ی امید شما

خانه ی امید شما

گنبد و ایوان طلا ضریح خورشید بلا

رواق آیینه کجاست در حرم امام رضا

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم

حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

خسته و درمانده ام از همه جا رانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت

♫♫♫♫♫♫

پیش نگاه شما سنگ طلا می شود

نذر و نیاز دلم باز ادا می شود

هلهله افتاده در نغمه ی نقاره ها

عطر شفا میرسد از قل فواره ها

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم

حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

آمده ام پیش تو سفره ی دل وا کنم

گم شده ام را مگر پیش تو پیدا کنم

چشمه ی چشمان من نور ندارد ولی

نور خدا را به من هدیه بده یا علی

آهوی دل آمده سوی تو دامن کشان

ضامن آهو بده خط امانی به ما

میرسم و بی صدا حلقه به در می زنم

حلقه ی زنجیر بر پای سفر می زنم

خسته و درمانده ام از همه جا رانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

قافله ی زائرا رفته و جا مانده ام

دانلود با کیفیت 320 - 11.1 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.1 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید سامی یوسف با نام زیارت


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: مداحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ امام رضا , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ زیارت , دانلود آهنگ سامی یوسف , متن آهنگ جدید زیارت سامی یوسف ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: